Friday, March 30, 2012

Hari Itu.

assalamualaikum . hari ni aku keje A.M so balik dalam pukul 6.30 . agak penat tapi itu sesuatu yang biasa la kan kalau da keje memang la penat . oh ! ya , lupa nak bagitahu aku da dapat gaji . huahahahaha ! jangan jealous je anak anak . hehe :) *bangga .gaji aku takde la banyak mana tapi aku bersyukur la akhirnya aku dapat duit dengan titik peluh aku sendiri . sejak sebulan aku bekerja ni aku dah mula rapat dengan kakak kakak kat sana . tapi ada sorang kakak yang aku aku paling rapat dah nak berhenti kerja sebab dia ni pun just kerja part-time je sebab dia ni teacher-to-be . belajar kat UM . hebat kan ? dah la cantik . untungggggg laaaaa . hehe :) aku harap kakak tu menjadi seorang cikgu yang paling gempak kayy .

dah dua minggu handphone aku kat kedai kena buat operation :( and tadi ibu bagitahu yang esok dah bole amik handphone tuu . aahhhhhh ! finalllyyyyy . i miss my handphone so freaking damn much . memang tak bole hidup la tanpa handphone . esok plan nak pergi PWTC sebab ada student fair . this time aku pergi dengan ibu not my friends :( but before pergi PWTC , kena pergi Wangsa Walk dulu nak amik handphone kesayangan . cerita pasal kat tempat kerja , tempat customer service bertentangan dengan kedai aku so terdapat lah seorang jejaka yang bole di katakan agak control handsome bekerja kat situ . setiap hari tak sah kalau tak tengok muka dia . masa mula mula aku kerja aku da usha da dia tapi tak la seteruk sekarang . heeeeeee :) masa aku baru start kerja dulu , aku selalu rehat kat food court sebab tak selesa dengan kakak kakak tu lagi . so one day , sedang asyik aku makan tiba tiba ada dua orang mamat kerja Giant duduk kat meja depan aku tu yang pada masa itu ada seorang perempuan sedang asyik bermain dengan handphone duduk kat meja dorang . baru aku tahu rupa rupanya that girl is his GF *melepas aku . that girl seorang gadis yang biasa biasa je , pakai tudung . sesuai  la dorang bersama . sampai sekarang aku still tak tahu siapa nama dia and berapa umur dia . hebat kann ? tapiiii , anda anda semua jangan salah anggap . aku usha dia sebab nak bagi dorongan untuk aku bekerja . HAHAHAHAHA . aku still minat kat mamat U tu . tapi dia just buat tak tahu je kat aku . okay , aku faham . kumbang bukan seekor kan . insyaAllah ada la jodoh aku kat luar sana tu . semoga anda anda semua tidak bosan membaca cerita saya ini . sekian~ selamat malam . cheers :)