Thursday, May 10, 2012

Future.



assalamualaikum . so , ramai dah yang update pasal masa depan cuma aku je yang belum lagi rasanya . alhamdulillah aku berjaya mendapat tawaran ke Matrikulasi . sebenarnya agak terkejut juga sebab aku ingatkan aku tak apply Matrik , then ibu decide untuk saje saje buka web Matrik and tiba tiba dia cakap tahniah . HAHAHA terus ibu call aku sambil menangis . aku pun join sekali la . heee :) actually aku memang taknak masuk and tak pernah terfikir pun pasal matrik sebab aku aim nak masuk Maktab . tapi bukan nasib aku untuk jadi cikgu kodd . ye , aku tak dapat tawaran Maktab and UPU . agak sedih sebab aim aku tak tercapai.

so , ramai yang cakap Matrik ni susah sampaikan aku fobia , nerves , menangis bila mendengarnya . korang pun tahu aku ni tak la pandai mana . bole ke aku belajar kat Matrik nanti ? urmmmmm aku hanya mampu berdoa dan selebihnya berserah kepada Allah . first time aku hidup berjauhan dengan family . ni belum pergi lagi dah menangis . haha apakah ? tapi ni la masanya untuk aku berdikari belajar hidup sendiri kan ? bila lagi nak merasa . tapi jauh sangat aku nak hidup berdikari :( dah la seumur hidup aku ini yang pertama  eh , sempat lagi menyanyi . hehe maksud aku ni la pertama kali aku pergi Perlis . ye , pertama kali dalam hidup . ya Allah permudahkanlah urusan aku disana nanti . Amin