Monday, February 27, 2012

Perubahan yang baik :)

assalamualaikum . kalau korang nak tahu aku ni ada satu penyakit yang sangat serious . penyakit ni da ada kat diri aku ni sejak aku form 2 . agak serious juga penyakit ni sampaikan doktor pun takde ubat yang nak bagi kat aku . maybe ubat untuk penyakit aku ni belum dibuat lagi . kesian kan ? nak tahu penyakit ape ? penyakit ni diberi nama micchosarang . HAHAHAHA . aku reka je pun nama ni . sebenarnya aku bukan sakit , aku just cepat sangat suk
a kat seseorang . kadang kadang aku akan SS la cakap yang dia pun ada minat kat aku walhal kawan je pun . teruk kan aku ni ? kenapa aku jadi macam ni eh ? susah la ada penyakit ni sebab semua orang akan aku suka walaupun baru jumpa 1 minit . tapi yang aku nak story ni pasal kawan aku (actually bukan kawan just kenalan) . dia ni dulu biasa biasa je kot sebab aku kurang kenal dia . tapi sekarang , masyaAllah ! da totally berubah kodd . berubah bukannya bertambah buruk tapi bertambah baik , sebaik baiknya . dia selalu post kat FB pasal hal hal agama ni . maybe aku aku ni suka kat dia bukan sebab dia hensem or what so ever , but pada perubahan dia . YA ! aku terpikat pada perubahan yang dia buat pada diri dia sendiri . YES ! now i totally in love with you . but , i don't want you to know it because nanti kalau tak terbalas masak aku nak recover balik . HAHAHA . aku tak nak kau tahu sebab aku tak nak kau tahu lah . sah aku da gila . okay , setakat ni sahaja untuk hari ni . maybe next time i'll update about him . jangan risau , dia takkan baca blog nii . cheers :)