Sunday, March 11, 2012

SubhanAllah

assalamualaikum . ibu merancang untuk kami sekeluarga pergi bercuti ke suatu pulau . sedang asyik ibu check-in kat hotel tu , ada sorang kakak yang keje kat situ minta aku jadi model jap (means dia nak amik gamba aku ) . agak kebingungan sebab tiba tiba je dia nak amik gamba . masa tengah bergambar tu tiba tiba lalu sorang makcik ni cakap kat kawan dia yang Aaron Aziz pun menginap kat hotel ni . serious teruja gila time tu . nak jumpa Aaron Aziz kodd !! masa tengah excited tu tiba tiba adik cakap kat ibu , "ibu , besarnya ombak tu ". ibu menjawab . "huh ? ombak besar ? eh , aah la dik ombak besar ". kiteorang semua agak pelik dengan situasi time tu . and hanya sekelip mata ombak tu sampai kat kiteorang and BBUUUUSSSHHHHHH !!!! air tu menghempas dengan kuat kat kiteorang . ya Allah Tsunami lah . semua orang berlari lintang pukang menyelamatkan diri . aku , ibu dan adik berlari ke arah lain manakala ayah dan seorang budak lelaki berlari ke arah bertentangan . sedang kami lari daripada ombak itu , tiba tiba kami ternampak sebuah masjid berwarna biru . lalu kami berlari menghampiri masjid tersebut . masa nak masuk masjid tu , ada sikit je orang and mereka menarik kiteorang masuk ke dalam sebab ombak akan tiba lagi . pada masa yang sama aku terlihat ayah dan seorang budak lelaki tu juga selamat masuk ke dalam masjid tersebut . alhamdulillah kami semua selamat . setelah 2 minit berlalu , ombak pun menghempas dinding masjid itu dan terlihat air mengalir dengan deras di luar masjid . keadaan agak cemas dan masjid tu agak bergegar sedikit . but at the end of the story is we all save . thanks Allah :)


*it's just a dream. salah grammar* .HAHAHAHAHAHA . amacam , best tak cerita tu ? tu la mimpi aku semalam . tu la akibatnya kalau tidur lepas subuh . alahai . memang cuak gila la time mimpi ni . selamat tak basah betul betul . moral of the story is jangan tidur lepas subuh kay guys . cheers :)

p/s : korang korang korang , budak U tu da ada blog lah . serious excited gilaa nih . macam mana sekarang ? nak follow ke tak ? nanti kalau follow dia akan baca blog aku and dia akan baca apa yang aku tulis pasal dia . alahaii , tangan da gatal ni nak follow . follow ke tak ? follow ke tak ? follow ? eh , tak ? mana satu nih . help me lah !!! :(