Wednesday, March 7, 2012

This Means War.

assalamualaikum . hello guys today aku off so aku ajak kawan kawan yang ada masa terluang ni pergi tengok wayang !!! hari ni kan hari rabu , so tiket wayang murah sikit daripada biasa . hehe . aku decide kiteorang pegi tengok wayang kat TS sebab agak dekat sikit and tu je la satu tempat yang ibu bagi pegi pun . aku pergi dengan mas and syahin sebab yang lain semua kerja :( memang syok gila jalan jalan dengan mereka ni sebab dorang pun satu kepala juga dengan aku . i heart my friends so daym much !! FYI , haz kerja kat area TS so kiteorang serbu la tempat kerja dia and pergi lunch sama sama . kiteorang lunch kat luar kat tempat yang haz selalu makan la . oleh kerana ibu bagi RM20 je , aku tak makan pun tadi . sedih kan ? apakan daya . duit semua da habis kat lesen . aduyaii . so , here some picture of us . cheers :)


this is us . Syahin , me , and Mas.


kiteorang tengok wayang cerita ni . seriously best gilaaa !! aku minat Tuck . orang British kodd . aku da mula suka Tuck ( Tom Hardy ) . suka sangat sangat ! and aku da mula suka Jejaka British lahh . muehehehehehe :)


okay , tiket for 3 person je kayy . cerita ni 18 tahun ke atas . sepatutnya aku tak bole masuk sebab belum cukup umur tapi abang yang jaga tu bagi masuk juga . hahaha . thanks abang :)


CNBlue in the house bebehh ! dorang ni minat betul jejaka CNBlue ni . aku ? tak minat laa . aku minat Hyun Joong je :)


mas , tak dapat kiss orang dia dapat kiss gamba dia pun da memadai . haha :)


this one agak menarik perhatian aku . so , just snap je lah.


meet mas . ni dekat oversea nih . haha :)


meet syahin . dia pun dekat oversea juga . haha . konon nya la kann :)

terjumpa gamba ni kat LRT. nampak menarik so just snap je.