Saturday, February 18, 2012

assalamualaikum. fuyoo ! da lama tak update blog nih. ni semua pasal kes aku gagal ujian memandu. aku ulang, aku GAGAL UJIAN MEMANDU. pasal benda ni je satu minggu aku stress. menangis, marah, benci, geram, semua bercampur campur kat dalam diri aku ni. aku rasa macam tak berguna je sebab fail. teruk kan ? yea, i know it's bad. so, untuk mengubati perasaan yang parah ni dengan selalu pergi main badminton. aku akan main tanpa henti sampai orang yang aku main sekali da penat. rasanya kawan kawan tak perasan pasal kesedihan aku ni but thats good sebab aku tak nak dorang tahu aku sedih pun. because some people thought yang fail kereta ni is not a big deal. but for me it is a HUGE deal okay. aku rasa kalau aku main badminton aku akan lupa perasaan marah aku tu. so, kawan sangat penting dalam hidup ni. selain ibu bapa, dorang la orang yang terpenting dalam hidup. FYI, duit tabung yang aku simpan selama aku sekolah tahun lepas da habis, again aku ulang HABIS ! nak bayar duit dewan pun aku tak mampu sekarang. ni semua sebab kena bayar re-test kereta la ni. bapak mahal gila kat tempat aku. kali ni kalau fail memang aku takkan amik lesen kereta sampai bila bila ! also, aku ada janji ngan someone yang aku akan bagi dia hadiah kalau dia lulus. masa tu aku ada duit lagi but now totally kosong beb. pasal nak tunaikan janji, aku decide nak cari kerja kat area rumah aku ni. aku harap ada la naknya kerja kosong. btw, thanks to Syahin sebab bagi aku movie yang best best. ILY <3 cheers :)